joi, 24 mai 2012

Flormar True Color

Ieri am fost sa fac cateva cumparaturi, iar cand am trecut pe la standul Flormar, nu m-am putut abtine sa nu arunc o privire. Si ce mi-a atras atentia au fost cateva oje minunate :D Nu am avut timp sa ma uit prea mult, asa ca le-am cumparat pe primele doua care mi-au "sarit" in ochi. Eu, in general, nu am o atractie deosebita catre ojele cu sclipici, iar motivul nu este ca nu imi plac, ci pur si simplu ma enerveaza ca se sterg foarte greu de pe unghii. Dar acestora nu le-am putut rezista. Oricum, trebuie sa mai merg sa mai arunc o privire pentru ca sunt sigura ca am omis cateva culori care mi-ar mai fi placut. 





Culorile sunt mult mai dragute in realitate. Mie, initial, mi-a placut aceasta sclipicioasa :), dar pana la urma mi-am facut unghiile cu cealalta.
Nuantele sunt 010 si 002.




 Sa aveti o zi minunata! :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu