miercuri, 25 aprilie 2012

Crema de maini

Toata iarna am avut mainile crapate...ingrozitor de crapate. Dar cum comoditatea e mare, nu mi-am cumparat nimic ca sa ma tratez. Aveam o crema de maini de la Avon (Skin So Soft, sau ceva de genul asta), care se presupune ca iti face pielea moale si catifelata, ca de aia se numeste So Soft. Ei bine, nu e chiar asa. Degeaba m-am dat, ca nu am rezolvat nimic. Si de fiecare data cand am vrut sa-mi cumpar alta, ma luam cu alte lucruri si uitam. Initial am vrut sa-mi cumpar o crema de la Neutrogena, dar sincera sa fiu m-a cam socat pretul (stiu ca sunt altele si mai scumpe). Sunt multe creme la Plafar, care isi fac efectul si mult mai ieftine. Pana la urma a trecut iarna si eu am stat tot fara crema. In cele din urma, cand pierdeam vremea printr-un magazin, am vazut crema de la Dove. Draguta, micuta si ieftina (in jur de 6 lei). Nu aveam ce sa pierd asa ca mi-am cumparat-o (dupa ce am mirosit-o, pentru ca sunt sensibila la mirosuri si nu suport orice). Placut, luat.
Ei bine, pot sa spun ca imediat cum m-am dat cu ea, mi-a catifelat pielea. O ador. Nu stiu daca functioneaza la toata lumea la fel, dar pentru mine e perfecta. Mirosul e oarecum puternic, dar placut si se estompeaza repede. Oricum eu nu o folosesc decat seara, pentru ca nu suport sa am mainile parfumate, dar e o crema care isi face treaba. Intra in piele destul de repede, iar faptul ca nu imi lasa mainile uleioase ma face o iubesc si mai mult. Si e si ieftina.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu