miercuri, 4 aprilie 2012

Demachiant Bio Yves Rocher

In primul rand vreau sa multumesc tuturor celor care ma urmaresc. Nu mi-as fi inchipuit ca o sa am 90 de followeri avand in vedere sumedenia de bloguri minunate despre make-up, frumusete, ingrijire etc
Eu inca sunt in cautarea demachiantului perfect. Inca nu am gasit unul de la care sa nu ma usture ochii...dar inca il mai caut. Astazi va voi spune cateva cuvinte despre demachiantul de la Yves Rocher, cel Bio. Mi-am achizitionat 2 bucati, mai demult pentru ca erau la reducere (2 la pret de unul, sau ceva in genul). Acum ma chinui din rasputeri sa il termin pentru ca m-am saturat de el. Nu e din cauza faptului ca nu demachiaza bine, ci pur si simplu ma enerveaza la culme recipientul. E confectionat dintr-un plastic destul de dur si nu poti sub nici o forma sa apesi mai tare pe sticla. Nu are nici un fel de pompita, ci doar un loc prin care curge (ca sa nu zic "gaura" sau mai degraba "gaurica" :)))) ). Tin sa precizez ca eu il folosesc doar pentru demachierea tenului. Pentru ochi folosesc alte produse pe care vi le voi arata cat de curand.
Textura e destul de lichida, nu foarte cremoasa. Daca pui prea mult pe discul demachiant, are tendinta sa o ia la fuga si pe langa.

Plusuri:
  • demachiaza bine
  • tine destul de mult timp
  • are un miros discret
Minusuri:
  • recipientul  e un MAAAARE dezavantaj



Un comentariu:

  1. La revista Marie Claire se ofera cadou un demachiant tot marca Yves Rocher pe care eu il folosesc de ceva timp si care are un ambalaj destul de practic.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere